13:47

Minns inte när jag senast gick och la mig i tid, sov flera timmar och vaknade utvilad och nöjd. Det var någon gång innan Kristofer stack iväg på jobb och idag är det 8 dagar sen jag fick mysa med honom, förr hade jag inte klagat men han besitter något som ingen annan tidigare gjort (gay jo jag vet, tjat-micaela att vara så över öronen förälskad)

Men idag är det en bra dag förutom min nya vän, vageln i ögat. Känns som grus eller nej det känns som ett stort jävla klippigt berg innanför ögat som myser in sig och har inte alls bråttom bort. Trots det har jag njutit av kaffe och sockerfri chokladboll på finess med finis-eveline och nu sitter jag på hennes jobb och tuggar mina barntuggummin och dricker pepsi max, avnjuter hennes närvaro. Ikväll kommer mamma till Ljusdal och ska bjuda på mat sen ska jag vara med Mamma mu, Podie och Evelina! Så detta kan bara sluta bra och snart är det (äntligen) söndag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0