13:51

Torsdag, jo visst är det torsdag. Nyår om 2 dagar och tänker inte skaffa mig några tunna årslöften utan lovar mig saker för egen personlig vinning. Igår myste jag in det med glögg tillsammans med goa tjejer: mathilda, sanna och lillill (som jag inte träffat sen jag flyttat och hon själv flyttat) ägde ut dom på kortspel och råkade sedan somna i soffan hemma, vaknade utvilad med mildare nackspärr. Dagen har bjudit på lunch tillsammans med far på Järnvägs och sedan häng med eveline, ska snart styra benen hem igen och ikväll ska jag hem till min vän "sjuttiotalisten" sen får vi hoppas att det snart blir söndag, soffmys och massa goa pussar från min egna Håkansson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0