14:44

Juldagen, vilken överskattat festslöseri-dag. Alla går runt med händerna för magen för att alla är uppblåst sen julskinkan och knäcken och det tar knäcken på mig (oh vad kass jag är med humor) Själv hade jag pappas slipps hela kvällen och gick stolt runt med min julmage under alla lager av kläder. Så om jag hade lyckats gått upp 2 kg som jag sa så svettades jag säkerligen bort det igår, men det var trevligt trots att jag var nykter bland fulla hälsinglandsbor. Men jag var omringad av enormt bra människor och alla medlemmar i gruppen "grabbarna grus" och fick ett varmt välkomnande i stil med: äntligen, wow, jaaaaaa, kom hit så jag får krama dig osv och det glädjer mig. Nykter som jag var fick jag den äran att när festfolket styrde mot krogen så styrde jag till min bästa vän Sofie mamma mu Hägg!

Stormat hela natten, träd som slagit sönder hus och vägar men jag sitter nu nybadad klädd i en onepiece och håller tummarna för att Tobias ska piggna till efter världen hangover så jag kan få se på film hos honom ikväll, punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0