15:48

Fixat med kristofers bil hela dagen, varje timme har det varit menat att jag ska gå ut och ändra tiden på bilen så han ska slippa undan böter. Nu när jag var ut kl 15 så såg jag att han hade fått en böter just för min olagliga aktivitet hela för/eftermiddag. Av ren protest satte jag mig i bilen för att köra runt och detta utan körkort, för sån är jag.

Meningen var väl att jag skulle köra någon meter men så fort jag ställt in bilen efter min längd insåg jag hur kul det är att köra bil så jag körde en sväng... men eftersom jag aldrig kört en Saab höll jag på att inte få ur nyckeln ur tänningen, vred och vred och svor för att jag hade lämnat mobilen i lägenheten och saknade möjlighet till att ringa min pojkisvän. Efter några minuter (som kändes som tiotal) tänkte jag till, i vilket läge var växelspaken när jag hoppade in?
"HÖGER BAK" var det jag kom fram till och voila där fick jag loss den nedrans nyckeln. Vad hände med friläge och handbroms? En Saab ska jag i alla fall inte ha.

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHA! mongo.



men du, samma problem hade jag i början med saab :p visste inte att man skulle ha i backen, så det tog ett tag att få ut nyckeln :p

2011-12-06 @ 17:02:24
URL: http://sannatrosell.blogg.se/
Postat av: Madelene

Passa dig för farbror blå kvinna! :p



Ja snart ses vi äntligen :D Men är rätt att lilltjockisen våran växt ur sin tomtedräkt tills dess :( <3

2011-12-06 @ 17:18:51
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hmmmm misstänker väl att dom flesta i Trollhättan åker Saab? Är han glutenallergiker? Kan ju vara en fördel att veta när ni kommer upp, om fallet är sådant! När kommer ni jag längtar som en tok efter dig ju :-) Puss från mamsen

2011-12-07 @ 13:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0