16:56

DAGENS NYHETER

Mina ben lider, troligen någon inflammation (enligt kristofer) vet inte hur jag ska förklara känslan men jag sa igår att det känns som om någon äter upp mig och mina skelettben. Fikat på espresso house med isabella idag och insåg då att hon inte riktigt har koll på hitler och judeförintelsen - ledsen isabella att jag hänger ut dig här, ska lära dig under våran "ben&jerry-glögg-pannkakskväll". Jag är kär i mina nya vinterkängor och till och med du pappa skulle godkänna dom: fodrad med en rejäl sula. Jag saknar min mamma och syster lite extra nu. Jag är i stort behov av nya vantar då jag vill ha ett par svarta stickade men verkar inte finnas alls. Kristofer (22år) har just öppnat alla sina luckor i årets julchokladkalender. Nästa helg är det jul och jag kan knappt själv tro på att det är sant.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi längtar efter dig också <3 <3 <3

2011-12-14 @ 19:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0