20:58

Skulle egentligen inte säga nå till någon men alla frågar och påstår att dom behöver veta, så jag nu ska ni väl få veta då. Jag kommer hem den 22/12 redan, firar jul hos fader på morgonen och beger mig sedan dit vinden för mig. Juldagen ska jag vara på min gata i stan och äta kilovis med julmat och nyårsfirande med fina vänner i beståelse av 3-rättersmiddag och andra ursnygga vuxenpoäng. Jag kommer inte ha någon pojkvän med mig upp denna gång heller då han på söndag(måndag) kliver på sitt nya jobb i Lund och med det sagt så lämnar han mig redan om 2 dagar och vi kommer tidigast ses den 2/1 år TVÅTUSENTOLV! och med det sagt behöver jag inte poängtera ut evighetskänslorna där..
Men samtidigt får jag mysa in det med fina vänner och en ännu finare familj. Kan också passa på att säga att dom har stängt ner klubben jag jobbar på pga av renovering och jag vet inte när vi öppnar igen, känns ju lite halvkul må jag säga. Så nu längtar jag hem till pappas julskinka och legymsallad, julgran och fett med julgodis!

Kommentarer
Postat av: Madelene

LYCKA!! :D Synd bara att ni får vara ifrån varandra så länge när ni är så himla kära och att klubben är stängd, men allt det andra fick mitt inte att värmas <3 Men kolla med pappa och Ulrica hur det ser ut med sovplatser för tror att alla ska sova där 23/12 :) Men vi som har barn har paxat nya gästrummet :p haha!

2011-12-16 @ 22:10:55
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: mormor

Finns plats hos också. Kram på dig.

2011-12-17 @ 14:25:08
Postat av: Mamma

Och här också. Nya tv:rummet går nog att sov i lagom till jul :-) puss

2011-12-18 @ 10:52:32
Postat av: Linn

Yeey, nu blev jag glad :D

2011-12-18 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0