21:10

Puuh.. Äntligen slår jag mig ner efter en eftermiddag av massa håll igång! Drog och tränade för jag är så cool och oberörd av min förkylning, gick bättre än jag trodde att träna och jag tränade tills benen började skaka för då vet jag att jag gjort mitt allra bästa. Hinner hem för att duscha och sedan kommer finaste frugan för att hjälpa mig packa upp alla mina nedrans kläder, mest låg hon och var söt i sängen och gnällde för att jag hängde bak och fram men hon hjälpte genom att vara närvarande. Slängde en del kläder och skänkte även en del, annars hade det inte fått plats (trots att jag har massa kläder kvar hemma i Ljusdal) men jag har faktiskt blivit bättre på senare tid, kanske av ekonomiska skäl men vafan? Jag har lärt mig att storleken inte har någon betydelse och att det är tanken som räknas! Höhöh.

Annars suger det att vara ensam i Kristofers lägenhet, han på sin b&b-kudde och jag ensam i hans dubbelsäng och det är det inget dubbelt med. Men på torsdag kommer jag hem till lilla Ljusdal igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0