22:06

vilken mysig dag jag haft. julmarknad med kristofer och fis-lisa samt ett möte med en enormt karismatisk dam som ägnar mycket tid och pengar för att hjälpa barn och familjer i Kenya (allt detta utan vinning och helt självständigt utan någon organisation tätt bakom) hon tacka mig och kristofer för vårat visande intresse och samtidigt som hon tacka mig insåg jag hur löjligt det var, vem är vi att ta emot något sådant av en dam som hon själv?

Bakat hela kvällen hos familjen håkansson, pepparkakshus och lussebullar, tröck i mig massa! nu har jag och kristofer som sagt i tidigare inlägg hyrt film och köpt götta, sug på den ni.



Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHAHA!

den bästa stunden ever var när vi skrattade ihjäl oss åt katten, och sen åt stavfelet!



:')



2011-12-05 @ 16:52:38
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0