22:38

Då var jag hemma igen, 25 timmar i Ljusdal och det har varit helt OK än så länge. Pappa stod redo i köket igår med legymsallad+julskinka, somnade väldigt sent och upp i tid för att hoppa lite rep och sedan klippa mig kl 10:00 och blev 20-30 cm lättare. Eveline tvekade till en början och ville inte vara den som klippte av det men jag tror hon blev rätt nöjd på slutet i alla fall. Klippet följdes upp av kafferep tillsammans med Sofie Thorsell och lite sista sekund julhandling (hör till) och sedan hem till gatan i stan och har ikväll haft sällskap av hela fina familjen och alla syskon har sin pojkvän här ikväll, alla utom jag som har min kvar nere bland trollen.

Av ren utmattning släppte jag nu familjehänget - hur fan kan man kolla på tv4's uppesittarkväll utan någon psykisk smärta? Min första "kvällen innan-häng" hemma på många många många år och jag tror inte det är något för mig, inte hela kvällen i alla fall. Imorgon är det julafton ifall någon missat det, klapparna är inslagna och alla rim är färdig och utplacerad, godis till mig... någon? Morgondagens viktiga och enda mål blir: Micaela Larsson +2kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0