22:26

(Listan 2010)
Bästa / Värsta filmen – Bästa blir nog utan tvekan Inception ocn när det kommer till sämsta så blir det nog Kommissarie Späck som tar hem det. 
Bästa / Värsta minnet – Bästa minnet är nog då jag låg på Livgardets sjukstuga (konstigt nog) och alla mina skyttemannar kom och tog hand om mig när jag var så där väldigt sjuk.
Det var en speciell känsla att känna sig så lojal till ett gäng, faktiskt främmande, pojkar.
Värsta minnet är inte ens svårt att avgöra för det är utan tvekan minnet av min hjärtläkare som fick min löjtnant att peta mig från lumpen!
Bästa / Värsta känslan – Bästa känslan är alla de samtal jag och Simon gjorde till varandra under den tid jag låg inne, då allt var nytt och pirrigt. Värsta känslan var när jag blev påkörd, bara den där sista sekunden innan krocken.
Bästa personen – Vincent vinner lätt priset som bästa person.
Bästa låten – The fray med låten you found me, bara för vad den symbolisrerar.
Bästa träningstipset – 300 situps om dagen.
Bästa artisten – Melissa horn!
Bästa köpet – Mina träningsbyxor, slitna och svettiga.

Ny bekantskap – Simons mamma Marie, en klockren människa!  
Ny vana – Träna varje dag.
Ny upplevelse – En viss mognad inom ett förhållande
Ny förkärlek – Korta cardigans

5 saker jag skulle gjort annorlunda:
Inte lyssnat på läkaren, inte badat med telefonen, inte försökt vara så där trevlig mot folk som inte förtjänar det, inte spendera så mycket pengar på skit och inte heller börjat hos marknadspunkten (haha vilket skämt)
5 personer som har betytt extra mycket: Simon, "Sofie-Margareta, stora tjocka feta" Sanna, Madelene och min mamma med tillbehör!
5 favoriter: HM, Melissa horn, bärbara datorer, min volym tång och mitt nya jobb.


(Listan 2011)
Bästa / Värsta filmen
– Limitless vinner priset som bästa film och sämsta blir en skräckfilm jag såg med kristofer, minns inte ens vad den hette.
Bästa / Värsta minnet – Bästa minnet: Veronica Maggio live @ peace and love 2011.
Värsta minnet är bara så jävla tragiskt att det bara får bli ett datum utskrivet: 9 juli 2011.
Bästa / Värsta känslan – Bästa känslan var då jag stod i matkön på hemköp i Trollhättan och mamma skickade ett sms och berättade att syster just fått sitt andra barn, jag börjagde gråta mitt i kön.
Värsta känslan var hela (ursäkta min franska) fitt-sommaren 2011, grattis!
Bästa personen – Robin Schulz.
Bästa låten – Daniel adams ray - dum av dig.
Bästa träningstipset – Träna innan man lägger sig.
Bästa artisten – Melissa horn (igen)
Bästa köpet – Mina vinterkängor, varma fötter = kärleksfylld tjej.

Ny bekantskap
– Kristofer Håkansson.  
Ny vana – Sluta bry sig om folks åsikter samt elaka kommentarer.
Ny upplevelse – Au Pair i Norge
Ny förkärlek – PEPSI helt underbara-jävla MAX!!!

5 saker jag skulle gjort annorlunda:
Slått människor på käften, reagera, skulle stå upp mer för mig själv, besökt Signe mer när jag väl hade chansen, lärt mig dricka kaffe tidigare.
5 personer som har betytt extra mycket: Mamma, Robin, Sofie thorsell, Kristofer och Eveline
5 favoriter: aspartam, älvhögsborg, träning, nudlar och the big bang theory

Kommentarer
Postat av: Madelene

<3

2011-12-29 @ 12:29:02
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Mamma

Janne fick Big Bang Theory i julklapp av mig. Blir med andra ord soffläge och film när ni kommer i feb. Puss

2011-12-30 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0