09:55

gammal goding: The Fray - You found me

Hade en helt sjukt bra dag igår, började med att jag kom ut på isen vid 9 och satte igång, kom hem vid 14:30 och var för full för mitt egna bästa vilket resulterade i att jag somnade gott hemma i min soffa. Vaknade vid 17 igen och insåg att jag hade bråttom. Så full och dryg skulle jag snabba mig *VIPS* två timmar senare drog jag mina ben till hsb där frida bor. Jag var omringad av bra människor hela dagen och kvällen, bättre kunde jag inte få det. Blev järnvägs på kvällen och jag hade ovanligt kul, dansade loss med lillill och mysan hela kvällen så nu har jag dåliga knän. Fick också någon annans knä inkörd i låret och min muskel är helt bortdomnad - sjukt jävla ont. Men till min förvåning så är jag inte blå så det ger vi tummen upp för.

Idag är det tänkt att jag ska göra mycket vettiga saker, tänkt i alla fall. Ska åka skridskor med Alexander och försöka äta något med Simon, men han var inte heller så pigg idag så vi får se. Sen ikväll tänker jag bara ligga i min soffa och lukta illa. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0