16:20

40 minuter, sen hej då till jobbet för idag. Helt fruktansvärt jävla trött har jag varit idag, halsont och jävlig. Men efter jag slutar idag ska jag lägga mig i ett varmt solarium. Efter det ska jag traska hem, kolla på halv åtta hos mig sen traska vidare till herr Mårtensson och kolla på film med mina favoritgrabbar - dom är bäst! Sen så är det en tidig kväll ikväll som gäller, det är i alla fall vad jag röstar för. Men det brukar alltid bli för trevligt i den gröna stugan så vi får se.

Nu vill jag ha min bikini och mina nya skor. Det är de som är nackdelen med att internetshoppa, väntetiden! Men jag har hört att den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. Och hurru ni ni!!!!! SUGEN? http://www.himlabadet.se/ Jag vill åka med massa människor och bada hela jävla dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0