18:09

Haha jag måste bara få skratta, vilken jävla kaos!

Igår var det lördag och vi firade Lillills 21 årsdag vilket började hemma här i min lägenhet. Allt flöt på och det var jättekul tills evelina bestämde sig för att totalsabotera min toalett! 10 minuter innan vi skulle åka till romerska hör jag någon SKRIKA "Mikaela, kom hiiit!!!" och vatten sprutade överallt. Allt blev kaos för vi måsta åka så det slutade med att jag blev ensam kvar i lägenheten med securitas i örat (världskass servicekänsla btw) Dom kunde då inte hjälpa mig utan det slutade med att Alexander kom hit och lagade min toalett. Och nu är det andra gången han lagar något som tillhör mig, min lilla hjälte. Efter mycket om och men så kom jag till romerska ca 1 timme efter alla andra och hade det sjukt jävla bra! Sen blev det utgång som sög.

Nu sitter jag hemma - nykörd, nystädad och nytränad. Ska äta mat ny så snart är jag även nyäten. Imorgon är det måndag och jobb, även alla hjärtans dag. YEAYH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0