21:55

Jag och Simon har just sett klart på Possession och den var.... ovanlig. Har inte riktigt bestämt mig för om jag gillade den eller inte. Men den var absolut inte dålig i alla fall. Vad som är mindre bra är att min dosa till tv'n har valt att somna ifrån mig, kul att jag inte har några extra batterier i fickan. Tur att den dog när jag hade femman på och inget annat.

Imorgon är det fredag vilket tyder på att det snart är lördag! Och denna lördag ska jag dricka mig full som en annan tonåring men till skillnad från dom så ska jag fiska samtidigt som jag tappar mitt omdöme. Så imorgon blir det systemet och så ska jag leta fram alla mina varma kläder, snowboardskorna på? Hoppas på att vädret blir bra bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0