alla's bajsdag

Alla singlar, likt jag tycker att denna dag är så sjukt överskattad (är det för att vi är singlar?) Själv så klarar jag mig helt finemang utan chokladhjärtan och män. Godis blir man tjock av och män ger en magkatarr för det tror jag att jag har nu, eller i alla fall något liknande. Känns som om hela magen snurrar och sätter knut på sig själv och det svider något alldeles underbart. Så nu ska jag fundera över om det finns något i världen som är värd den här smärtan, kände att jag vågade satsa på en cupcake alldeles nyss men nu mår jag illa. Ganska värt det var det i alla fall.

Ikväll ska jag strejka genom att kolla på en oromantisk film tillsammans med min vän herr Gevär. Han heter ju inte det egentligen utan Gävert är hans riktiga (efter)namn. Men först blir det mitt motionspass som varje måndag de senaste 8 månaderna. Dock har jag fått ett nytt program att bita i så det känns lite roligare! Så 19:30 står bilen parkerad på Shamre och min chafför väntar på mig.

Kommentarer
Postat av: AKP

hmm jag trodde du hade kille ?! :O

2011-02-14 @ 19:29:41
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: Madelene

Köp Silicol på life eller losec mups på apoteket! <3

2011-02-14 @ 20:22:40
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0