f ck.

Min dator vägrar fungera, pissdator tycker jag för stunden. Krånglat dom senaste 2 dagarna och inget fungerar och jag får snart en tår i ögat. Men nu sitter jag på Alexanders dator för han är snäll, ibland. Dagarna här i stockholm är sköna, så fort klockan slår 17:00 and we're free to go home. Tex så ikväll var jag och Alexander in på stan, käkade och gick på bio vilket ar väldigt trevligt. Men nu ska jag snart sova hade jag tänkt, även lovat att utnyttja hotellfrukosten imorgon så det ser vi fram emot.
Men hej då så länge, imorgon ska jag shoppa gärnet men innan det ska jag underhålla mig själv genom att kolla på när Alexander försöker fixa min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0