psalm 21

Jag och Magnus kollade på skräckfilm igår, helt okej för att vara en svensk sådan! Det säger jag eftersom 30% av filmen så satt jag och höll för öronen och halvkikade åt tv'n. Inte rätt kväll att sova ensam, speciellt inte när Magnus skrämt upp mig hela kvällen och avslutar med att skicka ett sms: Vem var det som stod i ditt fönster? Attans, inte nödvändigt måste jag säga.



Shoppa på lunchen idag, råka hitta något fint när jag snabbscrolla genom affärerna igår. Ja vi får väl se sa räven? Nej det tror jag inte att han sa, men nu sa han det. Och du som säger att du läser min blogg, upp till bevis! Ville bara säga tack för blommorna, dom var jättefina men jag förlåter dig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0