ten fun facts -

4. Om jag måste välja en färg av alla de färger jag gillar så blir blå min allra favorit. Jag insåg en dag, sommaren 2007, att jag älskade den färgen för det var då jag köpte min lilla blåa axelväska från indiska. Den använde jag väldigt flitigt och den är total fullförbrukad och hopnålad idag. Efter den uppenbarelsen så rann det bara med strömmen vilket resulterade i ett halvt dussin blåsprayade cyklar, kläder, smycken and you name it. Det finaste jag har i dagsläget som är blått skulle nog vara mina solglasögon för dom har den allra klaraste blåa färgen. Men skulle det inte varit som så att Simons lillebror tappat bort min cykel så skulle det bli mitt förstahandsval. Så nu vet ni, paint me in blue so i can love you.


Kommentarer
Postat av: mamma

Vill bara påminna dig om att den blåa färgen tyckte du om mycket tidigare. Titta in i ditt gamla rum i mormor och morfars hus. Snacka om blått och dom färgerna har du valt Puss

2011-02-22 @ 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0