ten fun facts -

6.  Sex egenskaper och annan fakta som folk inte riktigt tror att jag besitter:

*Jag är blyg, blyg som tusan när jag ska prata med folk jag inte känner men jag låtsas som om jag inte är det och kör på, därför är det få som egentligen vet om det.

*Jag är för snäll, oftast, för mitt eget bästa och låter folk komma undan med mycket. Inte för att jag låter folk köra över mig utan jag råkar hata drama så jag slipper helst bråka om jag kan. Och det gör så att folk kommer undan med mycket som jag egentligen borde slå dom för. Men jag har en 10 sekundersregel, är jag sur så är det så pass länge så jag hinner ta ett djupt andetag - borta.

*Jag är svag för killar som lyssnar på kent, resten spelar egentligen ingen roll. Lyssnar dom på kent så har dom dragit vinstlotten. En annan sak som får mig att smälta är killar som (helt seriöst) högt säger mitt namn. Jag vet inte varför och ni tänker väl nu att man alltid uttalar varandras namn när man umgås, men tänk om igen för det är sällan.

*Jag är dumsnål, som fan. Jag köper alltid den billigaste varan och det är underbart att veta att jag kanske tjänade 5 kronor. Men när det kommer till skor och kläder så rinner pengarna mellan fingrarna vilket resluterar i för små garderober...

*Jag har i princip bara tygskor, par efter par. Converse i mitt hjärta förevigt.

*Jag umgås mycket hellre med killar än tjejer. För av ren erfarenhet så är dom mycket enklare, mindre dramatisk och roligare att umgås med. Tjejer ska bara snacka strunt om varandra och jämföra olika mindre intressanta saker. Men detta gäller inte mina fina tjejer för dom har ju redan vunnit mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0