tidsrapport

07:47 Vaknar jag av att jag hör massa ljud från folk jag aldrig hört förr, fattade att jag sovit över!
Nu gäller det att hoppa upp ur sängen och dra på mig kläderna, det som ligger närmast helt enkelt.
07:49 Inser vilken dålig idé det var att tvätta håret innan jag la mig igår. Nu är det bara att "tova" loss och dra det bak i en toffs, snilleblixt med lite solpuder.
07:56 Borstar tänderna, utan frukost och inget annat vettigt i magen men har hunnit packat väskan med lunch och andra nödvändigheter man kan ha till jobbet (läkerolx5 och tuggummi)
07:59 Drar jag på mig skorna som inte är knytbara vilket innebär att jag inte nudda någon av mina älskade tygskor. Eloge till mig vilket resulterar i varma fötter hela dagen tänkte jag. Smäller igen dörren bakom mig och springer alldeles tom till jobbet.
08:06 Framme på jobbet och villig att ge mig en klapp på axeln. Denna dag kommer bli en katastrof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0