08:44

Och så satt vi här igen då, på jobbet med telefonen i örat - men jag gillar det.

Paketet från HM var en besvikelse igår, buu! Men ett par strumpbyxor hamnade i garderoben och resten är tillbaka till avsändaren. Men jag ska till Stockholm HELA nästa vecka på utbildning så då har jag säkert tid över någon dag och besöka mitt älskade HM på hötorget. jag längtar faktiskt, skönt att få betalt för att hänga i Stockholm en vecka, can't say no to that. Sova på hotell och mysa med Stockholm.

ANNARS så fan vad kallt det har blivit igen, kände av det redan igårkväll när jag var ute och sprang. Inte det roligaste att andas in all den kalla luften och utan musik var jag också eftersom min spelare vägrar att samarbeta med mig. Men jag ska försöka byta ut den mot något nyare och finare nu på lunchrasten. Fick också en trevlig överraskning när jag vägde mig imorse, ett halvt kilo till neråt! Så går det när man har bestämt sig för att äta upp sig ist för att tänka över valen. Men det sitter väl kvar med tanke på hur det senaste halvåret sett ut. Men en fet eloge får jag väl? -21kg sen augusti, men nu när jag tycker jag borde ge mig så sker det per auto. Men det är väl fint att äta massa skit också nu när man ska börja unna sig. Fast äh, det fungerar nog inte så. Mer yoghurt och muskelträning så blir det nog bra.

Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

Har du gått ner 21 kg? :O

2011-01-26 @ 09:06:08
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Madelene & Vincent

fan, det är ju nästan 3 Vincent! Önskar att jag hade samma entusiasm (heter det så? :p)

Du, jag har köpt en sak så snart ska jag träna och det är svinroligt + att hela kroppen tränas! Det måste du komma hit och testa så kan du lägga ner pace sen när du fått upp ögonen för detta! ;D

2011-01-26 @ 09:18:30
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Madelene

det är hemligt än! ;D

2011-01-26 @ 10:22:57
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Madelene

du har blivit utmanad i min blogg :)

2011-01-26 @ 13:51:02
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: mamma

När åker du till Sthlm? Jag och Janne åker ner nu i helgen en sväng. Vi ska på MC mässan. puss

2011-01-26 @ 21:18:36
Postat av: Anonym

När åker du till Sthlm? Jag och Janne åker ner nu i helgen en sväng. Vi ska på MC mässan. puss

2011-01-26 @ 21:19:27
Postat av: pappasadet

vi åker på måndag :p

2011-01-27 @ 08:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0