11:37

Sitter på jobbet och i hemlighet bloggar jag lite och väntar på lunch kl 12. MÅNADENS ANSTÄLLDA?
Jo kanske för jag har ringt mest idag så nu pausar jag lite i hemlighet och mina smaklökar skriker efter tomat/basilikasoppa. Halv åtta ikväll går tåget till Stockholm och på det ska jag sitta, även Alexander. Ska bli skönt att åka till Stockholm en vecka och ta det easy (haha vilken tönt jag lät som)

Drömde även en väldigt jobbig mardröm inatt, om en äcklig docka som man skulle ta hand om, likt ett perosnlig test eller nå. Men den här dockan gjorde så att man dog och andra sjuka saker. Tydligen så var det en leksak från pappas barndom som han glömt bort och efter många äckliga och obehagliga ögonblick skulle vi försöka förstöra dockan genom att vrida av huvudet men det fungerade inte (och heartbrokenkänslan tog fart här) jag försökte dränka den i vattnet för tydligen var den el laddad och helt plötsligt exploderade det och det börja komma skrifter i blod på köksskåpen om massa skit och historia om olika människor som blivit mördad från 1820 fram tills idag. Äh det var i alla fall jävligt kusligt och jag mådde väldigt dåligt när jag vaknade imorse, and that's the truth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0