12:O6

öhh... sitter på jobbet (första gången jag startar en mening så) och det känns bra, tusen gånger bättre än igår i alla fall, för nu har jag en gnuttas aning vad det är tänkt att jag ska göra.
igår var det även middag på condis och röding var det ultimata valet, tillagad av tobias.j och han kan sin grej. kom hem till lägenheten sent, halv tio tror jag, och där mötte jag upp kära simon som hade bullar med sig! satt verkligen bra i magen innan det var tänkt att sova. dock sov jag ofattbart dåligt då jag plågades av drömmar som handlade om att jag försov mig gång på gång, kom sent till jobbet och alarmklockan som aldrig ringde... vet inte hur många gånger jag vaknade och måsta kolla på klockan.
efter jobbet ska jag trampa till erikssons och kolla på reprisen av halv åtta hos mig eftersom jag missade det igår, sedan handla och FÖRSÖKA sova ganska tidigt ikväll. Nästa vecka kör gymmix igång igen, så som jag längtat att få stänga dörrarna till pace och köra igång med en rolig träning igen!

OBS - för er som är intresserad, v.4 och 5 är gratis "prova på" veckor på gymmix så då är det bara att träna på som en tok och så köper ni säkert kort den 29/1 då vi säljer på centrumhuset, welcome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0