15:54

Borde egentligen ringa, men jag är ju över gränsen på antalet obligatoriska samtal så nu är det mest "go with the flow" och längta tills klockan slår 5 så jag får lämna mitt skrivbord och gå till solariumet och bli fisbrun! Efter det är det raka vägen hem för då är nog Sanna och Daniel hemma igen.

Som det ser ut nu så ska jag på Sanna's pappas nyöppning här i ljusdal mer än det vet jag inte.
Men imorgon blir det fart och fläkt, fortfarande väldigt sugen på att bege mig till järvsö. Men allra mest 30års festen som jag ska på imorgon. Så vi får se vart vinden för mig efter det. Men just nu är jag bara väldigt hungrig och vill hem och äta mina veggoburgare, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0