15:O2

sitter hemma hos simon, väntar på att klockan ska bli halv 4 så jag kan lägga mig i ett solarium! grå och blek, så jävla het. igår myste jag med häggen och det slutade med att vi kollade på film tillsammans med martin och jonas - the town, skitjävla bra film faktiskt! sen gick jag hem i snövädret och det var faktiskt ovanligt mysigt.
imorgon kommer äntligen stefan och fixar det sista åt mig i lägenheten, sen blir det fan middagsbjudning någon helg framöver (jag återkommer) annars vill jag passa på att säga att jag HATAR gul snö, varje gång jag ser det så får jag tvångstankar och måste hålla andan.

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad ska han fixa? :)

2011-01-09 @ 16:23:46
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0