bildbomb

julafton i bilder på vincent, älskade fina barn!









i onsdags åkte jag och simon till vallsta för att hämta min dator och kamera, samtidigt hälsa på mamma och janne. när vi kom dit hade dom i smyg planerat värsta middagen till mig och simon - som en uppskattning till att vi träffats i 1 år. det var förrätt och varmrätt!



sen har det varit nyår också, gott nytt år! jag och simon myste i den nya lägenheten.













och jag vill bara observera att detta inte är förlovningsringar, utan något mysigare. jag och simon ville göra något mysigt som visade på att 2011 skulle bli vårat år. vad gjorde vi?
jo vi köpte helt vanliga ringar och skrev namn i dom och på simons ring står det även "she loves me" and i do, i really do. och så vill jag säga att jag flyttade idag!

Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

Åh vad fint gjort! <3

Saknar er redan!

2011-01-01 @ 18:05:26
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad himla vackert! Puss till ER, syns på fredag! puss o kram

2011-01-02 @ 12:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0