jag upd. för ofta

Men vad gör man inte när det är världens samtalstorka? Just nu står jag och knaprar på min naturella hårdbrödmacka, torr en jävel men det smakar godare än med massa tjoffs på. Vill även påpeka att jag föll för trycket och handlade på fifty's rea tillslut - 2 par jeans och ett linne. Ännu bättre kändes det ju när jag just fick ett sms "hämta ut paket från HM på OK" ok tänkte jag och kände hur glad jag blev. Minns dock inte riktigt vad det innehåller, spetsleggins och haremsbyxor är det enda jag minns, så vi får väl se vad jag får för fin överraskning, anledningen till att jag inte minns är för att det är en restleverans.

När jag slutar jobba för idag, vilket närmare bestämt är kl 17:00 så ska jag gå "RAKA VÄGEN HEM" så jag hinner se reprisen från gårdagens halv 8 hos mig som börjar halv 6. Efter det är det inte långt tills kvällens program börjar, så jag känner mig tam som en liten snorunge - med nya kläder och tvunderhållning. Jag har sagt det förr och säger det igen för det krävs inte mycket att göra mig glad.

Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

nej det gör du inte! :)

2011-01-25 @ 15:34:29
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0