kl: för tidigt

Man tycker att det är något man ska vänja sig med, att kliva upp halv 7 alltså. Det är snarare så att det var lättare i början än nu, för just nu sitter jag jäkligt tungt på arslet i min oklandrigt sköna kontorsstol. Börjar jag bli sjuk kanske, känns lite så. Trodde även jag skulle spy när jag vakande men det blev lite bättre när jag fick i mig frukost, ifall ni undra liksom.
Det är i alla fall fredag idag och det känns skönt, en dag närmare måndag... nerverna är lite skärrad (haha gud så mesigt utav mig) Något annat att prata om - ljuspartyt igår var mysigt, dock fanns INGEN av mina topp 2 favoritdofter kvar så nu fick jag byta till mullbär och vad fan är mullbär? Något som luktar gott i alla fall. Sen fick jag ju gott fika men det vägrade glida ner i magen utan kamp för resten av kvällen kändes det som om den hade stannat i matstrupen och bildat en stor fikaklump och jag fick ont i magen, buuu! Men det var gott och jag fick kanske behålla den lite längre, kan man se det så?

Fredagsmys ikväll i alla fall, först promenad, kanske kyrksjön? Haft några lata dagar med godis och fika nu så nu fan ska jag rycka upp mig. Och imorgon ska jag och Simon åka till Vallsta och hälsa på min fina familj och gratta min syster som fyllde år här om dagen - puss.

Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

Haha, ja jag vet! Så hur jag ska klara det här vet jag inte! :p

Mullbär = kärlek! Vilka doftar är det som utgått? <3

2011-01-21 @ 10:35:47
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0