Nästa station: Stockholm

Jo, snart fredag som jag redan hunnit observerat. Fick även biljetterna och bokningsbeviset idag,
5 nätter på Scandic Alvik känns inte så där helt fel. Gym har dom ju också så det är ett stort fett plus i kanten tycker jag, där ska nog Alexander och jag svettas lite. Nu ser jag verkligen fram emot utbildningen nästa vecka, skönt att slippa jobba. Speciellt nu när jag fick fetdissen av Andreas som valde att vända sig till manpower ist för oss på Stepstone - där försvann mina finfina pengar. 
Men skit samma, ingenting kan få mig på dåligt humör för imorgon kommer Sanna och Daniel hem igen och jag har längtat en massa, mest för att jag är van att träffa dom minst var och varannan dag men nu har det gått över 1 månad sen senast och imorgon är det som sagt fredag! Så idag ska Simon komma över och dammsuga lägenheten, för han är min "bästaste" pojkvän som vill hjälpa.

Här är hotellet, ville bara göra någon stackars själ där ute lite avis. Jag älskar att bo på hotell: http://www.scandichotels.se/Hotels/Countries/Sverige/Stockholm/Hotels/Scandic-Alvik/

Kommentarer
Postat av: mamma

Såg ju riktigt trevligt ut. Hotellfrukost finns det något mysigare? puss o kram

2011-01-31 @ 22:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0