ursäkta röran

...men det var ett tag sen jag satt vid en dator. har ju flyttat nu och inte fixat Internet, men det kommer i februari, underbart. lägenheten är också snart helt klar (sanna, det lät väl läskigt?) väntar bara på att stefan ska komma förbi och hjälpa mig med en sak, så på måndag är det lilla äntligen klart och jag trivs kanonbra! annars är nog allt som vanligt, nytt år och nya nyårslöften: godisförbud och körkortet, ja äntligen ska jag ta tag i det för jag har väl äntligen funnit en anledning till att ha körkort antar jag. äsch.... jag ska väl prata tyst om det sista löftet.

har äntligen fått reda på när jag börjar jobba också, den 12/1 och det känns ovanligt skönt att få börja jobba. en helt annan sak att slita nu när man vet att man har en lägenhet att betala osv, känns kul. men annars så sitter jag just nu hemma i mitt barndomshem, kom på att det var ett perfekt spurtavstånd mellan lägenheten och ämbarbo så det blev en snabb runda. har även hunnit skottat gården åt pappa så jag hoppas han ser det när han kommer hem.
nej nu ska jag försöka våga logga in på bloglovin, det var ju i alla fall 5 dagar sen eller nå - kan gissa hur det kommer att se ut där när man loggar in. äh hej då och massa puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0