00:42

Nej nu borde jag verkligen sova, magen är tjock och jag är enormt törstig. Har sovmorgon till 08:00 imorgon och det var så denna uppesittarkväll började men nu har det spårat och jag borde verkligen sova så jag orkar med sista dagen imorgon. Men det blir en bra dag då jag har Lea för mig själv hela dagen och det ska bli mysigt, dock lovas det regn men jag vill fiska och tänker därför trotsa vädret ännu en gång. Inte riktigt klar med packningen heller men det är bara det sista som ska ner och tvätt som ska torka, huset är i alla fall städat och fint så jag kan glädja mig att komma tillbaka i augusti till ett rent hushåll. Men dit är det långt och innan ska jag njuta av en lång semester.

Nej nu borde jag verkligen försöka sova, men innan ska jag göra några exta situps så denna mage försvinner snart - blääää! Sen ska jag dricka en liter vatten, tugga tuggummi och sova så puss på er alla som säkert redan ligger och sover? Jag avgudar er, eller något i den stilen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0