08:54

Sitter vaken i timmar som jag sa skulle vara min första sovmorgon på länge, när vaknar jag?
Jo 08:03 visar mobilklockan och jag joinar duschen och ser att solen är så där väldigt fin idag. Ska dra mina ben till körskolan idag, göra det folk förväntar sig så även jag kan köra min bil en dag. Jag skyller på Norge och andra saker under en 3 års period. Eftermiddagen bjuder på en tripp till Bollnäs med Sanna och Daniel och jag ska passa på att besöka glasbanken för min kommande festivalvecka!! OH MY GOD I CAN'T BELIEVE IT för om tre dagar ska jag hoppa högt med stövlar i takt till v.m - inga kläder ♥

Nej nu ska jag torka håret, försöka kamma ut mina rasta-tovar och ha det fint på min semester.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon, har du sovit gott?

2011-06-27 @ 09:54:35
URL: http://perssonfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0