09:47


    Tihii, här var vi små kära syster, tror jag är ganska precis 14 och ska fylla 15 vilket gör dig till 17.
  Men väldigt söt var vi när vi var så små och inte visste något om hur det skulle bli att vara vuxen ;p

Hur som helst, nu ligger jag utslagen i sängen efter att blivit klar med mina morgonsysslor.
Det fortsätter att regna likt igår medans ni i Sverige har bra finare väder. Så nu ligger jag och smålängtar till min semester samidigt som jag ligger och pratar med Maria, skulle jag inte haft henne skulle nog min semester kännas sjukt jävla långt bort nu. Så henne ska jag träffa i helgen som de senaste helgerna, hon är cool? Men nu ska jag starta min spellista på spotify som endast spelar gamla godingar idag. Det får mig att bli så där mysig som folk gillar.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja gud vad små och söta vi var :D <3

2011-06-09 @ 18:35:30
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0