10:03

REKORDTID!

Klockan är 09:55 (just nu när jag skriver) och jag är klar med dagens sysslor, eller i alla fall det jag ska göra på morgonen och ja - woooow tycker väl ni men lyssna på detta för jag har hunnit dammsugat hela huset samt damma och skura, hängt tvätt laga frulle och bäddat sängar! Så sjukt jävla skönt att veta att jag är klar med allt det där men nu ska jag tvätta min egna tvätt och städa mitt egna hus för imorgon kväll sticker jag till Nesöya och på fredag morgon åker jag hem till Ljusdal, suger att det tar 11 timmar och att åka tåg ensam så länge är ingen höjdare för man får tråkigt fast att jag har datorn och filmer, böcker och pepsi max. Men vetskapen av att snart vara hemma är en humörpuff.

Resten av dagen ser ut på följande vis: Städa klart inför semestern då mitt fina hus står tomt i en hel månad, packa färdigt det mesta senare ska jag laga middag och idag blir det äntligen lite tacos och det har jag inte ätit sen... ah jag vet inte sist faktiskt, inte sen jag flyttade till Norge i alla fall. Anledningen till den goda maten är för att Lea bad mig eftersom hon får sommarlov idag och det ska vi fira med mat. Men nu ska jag sluta skriva och köra igång innan jag märker hur jävla trött jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0