10:26

Torsdagen fick jag som sagt besök av Frida och Maria, kvällen spenderas ute i Sandvika/nesöya tillsammans med Maria då vi satt vid bryggan hela kvällen och dygna nå rejält.




På lördagen åkte jag och pappa för att kolla på cirkusdjuren och efter det begav jag mig tillsammans med grabbarna grus till Järvsö för att kolla på balen. Kvällen spenderas sedan med en kär väldigt fin person som jag kollade på film tillsamans med, en skum sådan.










Upp tidigt på söndagsmorgonen för att hinna med ett litet träningspass innan jag skulle bege mig till "svullo kryssningen" som blev väldigt lyckad. Min mormor fyllde 60 år så vi hade i smyg planerat att smyga iväg med henne utan hennes vetande vart. Hon blev väldigt brydd verkade det som men det dygnet och den resan blev väldigt lyckad, man misslyckas aldrig med en båt.







På måndagen så var vi framme i hamnen vid 15:30 och då gick jag och morbror till slussen för att möta upp en kär vän vid namn Johan Olsson som hade lovat att låta mig övernatta en natt tillsammans med honom eftersom mitt tåg till Oslo inte skulle gå förens på tisdagen. Vi mötte i alla fall upp honom och satt oss ute på en uteservering tillsammans med hans vänner i 25 grader och sol, helt jävla underbart. Efter ett flertal timmar och många cider efteråt så begav jag och Johan oss hem till honom och hade nattbio - Fucking jävla kuk Åmål.

Tisdagen bjöd på samma värme så vi trallade runt ute på stan tills mitt tåg gick tillbaka kl 15:30 och självklart blev tåget försenat och jag kom in senare till Oslo och igår var jag väldigt trött, men inte alls i jämförelse med nu. Så hej då och njut av alla mina fina bilder tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0