10:50

Städa städa varje fredag och så varje jul, vem fan tycker det är kul?
Jo Pippi Långstrump tycker det, men samtidigt så bodde hon i villa villekulla och var stenrik.

Snor åt mig lite andrum, ska jobba sent idag och fyfasiken vad det tog på mitt lilla topphumör jag hade kvar. Regnar som bara den gör det (fortfarande) och nu tar Linn studenten så grattis kära lillesyster! MEN SNART DRAR JAG HÄR IFRÅN i en hel jävla 4 veckorsperiod. Vad annars? Jo äntligen helg snart och då ska jag fan i mig träffa lite Maria och sno åt mig lite power från hennes delsbomål, praktiskt taget hemma för mig. Skit på er jäkla norrbaggar, ge pengar till välgörenhet...
Niclas är full, det är han alltid tycker jag. Jag frågar varför och han svarar: Min lillebror tar studenten idag. Då tänkte jag, ska jag också vara full idag? Det skulle sitta fint men nu får jag väl vänta till peace and fucking jävla love där jag ska gå lös tillsammans med fulla Niclas, han kan man lita på. Så nu poppar jag Movits som vi ska se live om bara några tiotal dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0