11:32

Trodde det var omöjligt att finna mer uppgifter men tydligen finns det fler luckor, ett kylskåp som ska städas och samt ett helt hus. Sängkläder som ska bytas, tvätt som ska hängas och ännu en hög som ska tvättas. Men kära ni, det är fredag och eftersom min dag börjar 06:30 så kan jag meddela er om att jag redan är klar med allt det där och ser nu fram emot några timmars ledighet, men 15:30 kör vi igång igen men till skillnad från andra kvällar så kommer jag ikväll somna i Maria's soffa så sköt om er.

P.s Jag tycker pojkar är äckliga, lättfotade och lortiga och borde kanske se runt ett varv eller två? D.s

Kommentarer
Postat av: keela

AMEN DUUUUURÅ! Du ska inte säga ett dugg :)



P.s Pojkar suger och dom borde se runt minst fyra varv. D.s

2011-06-17 @ 11:49:45
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0