13:30

Vaknade av att solen sken in genom fönstret och värmde upp mina fötter, gick in till huset för att göra mina morgonsysslor och efter att barnen befann sig på skolan/barnhagen så blev det till att städa det huset med alla de 984 rummen som skulle dammas, torkas och sugas. När jag äntligen är klar så är det fullt med moln på himlen och solen är inte alls lika varm så där rök bikinisolningen, ist ligger jag ute med kläderna på och läser traci lords. Om 2 timmar börjar allt om igen men idag är min sista arbetsdag på en vecka då jag kommer tillbaka från Sverige på tisdag kväll, så jag klagar inte.

Imorgon kommer det tydligen bli ännu bättre väder och då har jag fri hela dagen lång, underbart!
Även så är farfar-per på besök hos oss idag och han gillar jag, kanske mest också? Nu sitter han och bygger uppe i mitt badrum och ska även skruva upp min spegel. Nej nu ska jag typ träna, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0