15:26

Ja, regnet och åskan kom som trott men idag har jag och Lea hunnit med frulle, gått på tur, fiskat efter krabbor och ritat my little pony i timmar. Nu är hon på snigeljakt med pappa Kjetil och jag passa på att fly fältet och hamnade här tydligen. Ska försöka åka här ifrån med 18:00 båten och sedan ta mig till Nesöya och hänga med Maris (vilket jag tror att jag sagt tidigare?) höh. Vädret suger så vi får se vad våran kväll har att bjuda på, skit samma snart hemma igen i vilket fall.

Fredag: Äcklig lång tågresa, maskeradfirande
Lördag: Bröllop, grattis Emma och Per-Åke och det blir ett bröllop på hemmaplan, awsome.
Söndag: Ska försöka göra Sanna och Daniel en tjänst och flytta mina grejer från lägenheten
samt tillbringa tid med en enormt saknad människa, fluff.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, söndagen lät bra :D hahaha ;)

2011-06-23 @ 19:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0