15:33

Nästan så att man skulle ha stannat hemma i Sverige och behållt sitt jobb som trädgårdsmästare för jag får ju ändå agera så här, bättre betalt hade jag också (höhöh) Men nu har jag donat klart och ska om 15 minuter gå och hämta Lea på skolan och med sig hem har hon Anine och hon är söt. Sen får vi väl se hur sent jag få sluta ikväll, sånt man aldrig vet här. MEN SNART HEMMA, jippie.



Jag och Maria har nu 16 coca cola smileys och behöver 8 st till för att på torsdag norpa åt oss två 50cl cola var och det skulle ju passa fint till vår sista kväll tillsammans på ett tag. Så om ni har några liggandes hemma så ta eran packning över gränsen och kom hit typ nu? PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0