18:10

Trots att jag var lagom så där skitsur tidigare idag sitter jag nu och ler lagom stort. Efter att ha skurat köksluckor, klippt gräsmattan som idag tog ganska precis 2 timmar och lagat middag x2 kom jag på att jag är så jävla awsome så orka sura? NEJ TOK HELLER för ikväll ska jag se (håll i er alla ni svenska filmer lovers) ja jag ska se Yrrol och jag älskar den, den är perfekt. Så orka som sagt sura då jag samtidigt är väl medveten om att det är fredag imorgon och på lördag har jag ett sånt där viktigt möte vid 17:00 som jag håller tummarna för.

Ska försöka hinna med stan på lördag också, utnyttja gina tricot's reafeber samt hitta det där skitsnygga linnet jag aldrig köpte för det och p&l kommer gå hand i hand i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0