18:19

Shoppingfynden från i lördags då budgeten sprack men ändå sitter jag här så glad och nöjd då jag införskaffat mig en rad nya saker, saker som:

- En puderrosa midjekort jacka
- Ett par jeans och ett par svarta midjehöga shorts
- Ett randigt långlinne i rak modell med tillhörande midjeskärp
- Två tublinnen och ett svart helt vanligt
- Nya solbrillor
- VITA NYA LÅGA TYGSKOR, ett måste
- Ett blommigt oversize linne
- En blommig klänning
- En rosa stickad midjekort långärmad
(Tror det var allt, orkar inte kika i påsen ifall jag glömt något)




(Jag orkade inte fota allt så här har ni lite att suga på ist, enjoy)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Har också linnet på bild 2! Ålderskris;)? E

2011-06-19 @ 19:50:11
Postat av: mikaela.l

Jag skulle snarare säga att du har en bra smak ;)

2011-06-19 @ 19:54:35
Postat av: Ellen

:D!Jag gillar din smak! Fina grejer/kombinationer du lägger upp på "todays drug". E :)

2011-06-20 @ 17:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0