18:39

Drog in till stan vid så där 13:00 och försökte redan då få tag på Maria och insåg snabbt att det var något riktigt fel på min fula norska telefon (säger mycket) men jag tänkte att det fick båten och dess begränsade mottagning stå för. Väl framme på aker brygge inser jag att det inte blir bättre och tänkte att nu går det åt helvetet med mig och Maria och visst gjorde de det, vart var hon och vart var jag liksom? Lyckades i alla fall hitta några fynd på stan och allt på samma ställe - carlings som alltid vet vart skon klämmer och mina favvis-högmidjade-shorts som jag gått och kollat på hela våren var nu på halva priset! YIPPIE men den lyckan var som en nål i en höstack, men den stack lite i alla fall.
Sen blev det 2 linnen och en lång t-shirt samt ett flätat skärp eftersom min plan att norpa Sanna's gick åt skogen, höhöh. Nej det skulle jag väl aldrig kunna genomföra?



Men vad nu då, nu sitter jag ju ute på min ö tänker ni i min ensamhet. Och sant är väl det men vad ni inte vet är att trots mina resor fram och tillbaka idag har jag inte gett upp på att få träffa kosiga Maria idag så kl 20:00 sitter jag på båten igen för att gå på en korvfest i Oslo tillsammans med henne, se vad norrmännen levererar. Hörs imorgon, tjoo alla fina jag är mätt i magen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0