19:46

Dagen har väl varit bra, så som jag själv gjort den ska jag kanske säga. Solen har varit framme men det har också molnen men det har varit varmt hela dagen ändå och det liker vi. Har även blivit satt i skitjobb som alla andra dagar: öppna upp alla dubbelfönster och putsa, torka och inte orka. När ska dom komma ihåg att det inte är MITT jobb att ansvara för städningen i huset? Ja jag får väl skylla mig själv när jag inte har den där norrländska ryggraden i mig och på det viset kunna stampa foten i marken och säga nej nej, fy norris! Och imorgon blir det mer sånt där tråkerier då jag ska plocka ur alla köksskåp och luckor samt damma och torka ur dom och i med allt igen. Misstförstå mig inte, städa kan jag göra med ett leende på läpparna det är grejen att jag inte får bra betalt för det för allt i min värld handlar om pengar nu tydligen(?) SKIT SAMMA snart helg och den tillbringar jag hos Maria med grillfest på lördagen, jippie! Nu ska jag vila bort min pannkakskoma <3

Förresten så är det så att jag inte fått mina 10 kramar idag, fått 2 utav Lea så nu tycker jag att ni kommer och älsar på mig ute på Nesodden lite, har ju 4 timmar på er och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0