19:55

Haft en helt okej dag idag, morgonsysslor följt av en lång promenad i solskenet. Kommer hem och dammsugar huset, fixar med tvätten och går sedan ut till mitt lilla hus och sen kom ovädret - åska, blixtrar och spöregn. Slutar regna vid sån 15:30 och jag leker ute med barnen och åker strax på trädgårdsarbete och sedan laga middag följt av barnvakt fram tills nu då jag äntligen är fri igen. Men nu ligger jag här med min farris med en naturlig smak av citron och ska kolla på desperata hemmfruar för jag har faktiskt lyckats tagit mig igenom hela första säsongen och börjar gilla det, tragiskt nog. Men ha det bra tills imorgon och puss och sånt.

P.s för jag måste visa mina nya fina jeans som kostade endast starx under 300 NOK så enjoy? D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0