21:22

Wow, slutat för ikväll efter att ha klivit upp 06:30, lagat frulle och levererat barn, städat huset, sagt fula ord till detta konstanta regn, bytt bajslöja och slitit av mig håret. Läst böcker för en 3 åring som vägrar sova "Thomas hvor ar bestefar?" Jävla Thomas att finnas i August's alla böcker. Men imorgon blir det fridag och fy fan vad jag ska njuta, lika mycket som jag sitter och njuter av att lyssna på live verisionen av l.w - du hade tid. Eller ja i alla fall nästan lika mycket.

Förresten så sitter jag nu och ogillar tanken på att jag igen sålde min stolthet, förbannade facebook.
Och i stället för att dränka mina sorger med hjälp av alkohol tar jag ett glas (läs kanna) fun light ice tea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0