21:28

Nesöya, poppar Eva Dahlgren via youtube och ska nu dra på IKEA liksom den svenska drömmen vi lever i här. Ge oss en volvo, lite SEK och blodpudding så ror vi hem detta. Jag och Maria sitter här och gråter av skratt för att allt är tokigt och nu kom regnet så vi sitter och är ledsna över att vi missar vår 2 timmars promenad fram och tillbaka till Sandvika för där ska vi byta in våra (håll i hatten) tjugotvå jävla smileys vilket betyder 11 liter läsk och slå det ni, mer blir det nu då vi får 4 st 50cl och det här med aspartam och så, vad var risken nu igen? Och ja jag vet att du läser detta pappa men jag har läst att man kan dricka en massa aspartam utan att ta skada då jag citerar "Läskedrycker sötade med aspartam får innehålla högst 600 mg/l, och i och med att många innehåller mindre, kan en person hålla sig under rekommenderat dagligt intag med maximalt fyra liter sötad dryck per dag om personen väger 60 kg." Så nu vet vi det, men om det är sant skiter vi i.

Måste även visa min fina Bob Hund tröja som ska med på P&L och ska invigas på plats, ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0