obs varning...

...för en extrem intressant och energikrävande bildbomb.

Då jag, Maria och Sandra har varit på roadtrip genom Norge - Sverige det senaste dygnet och ja, lika jävla underbart som det låter. Det började med att jag och Maria vaknar upp hos henne på söndagsmorgonen, drar till Sandra för vattenkrig och bestämmer på plats att vi ska bygga på den tidigare idén att tälta då de planerna förde oss till Fredrikstad för att träffa Magnus (en gammal bekant till mig sen gymnasietiden) så vi packade med sovsäckar och alla möjliga tillbehör för att åka 2 timmar rakt ner i landet. Väl framme rör vi oss vidare till en kille vid namn Christian och hos honom tillbringades den kvällen. Efter ett antal timmar får vi lift tillbaka till Magnus där vi parkerat våran bil men tillbehörande kvällspackning, vi tar bilen och åker runt ett tag för att hitta ett ställe att slå upp vårat icke existerande tält, då det slutade med att vi ställer oss på en parkering till en livsmedelsbutik och bäddar ordning i bilen i brist på vett i skallen. Jag sover fram med växelspaken i höften och Maria med Sandra bak i baksätet = inte mycket sömn den natten och uppe med tuppen var vi, gick in på butiken som öppnade kl 08:00 och köpte något i stil med frukost. Sen tror jag att planen var att vi egentligen skulle bege oss hemåt men satan i gatan vad fel vi hade, vi åker inåt och mot fina Sverige men på vägen dit besöker vi fina platser som Gamla Fredrikstad, Nordby köpcenter och slutligen Strömstad där vi åt mat, knallade omkring och hade det för bra för vårt egna bästa och med de orden sammanfattar jag våran roadtrip som helt omöjligt bara kan ha varat i 1 dygn för det känns som om vi har hunnit med för mycket för att få det att gå ihop.

















Väl hemma så längtar jag inte till morgondagen så den bjuder på jobb och åter igen jobb. Men så är det med det, har i alla fall helgen att se fram emot! Älskade människor ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Tokfia! :-)

Men helt rätt! Passa på och lev livet för tusan!

Älskar dig gumman, puss

2011-06-13 @ 20:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0