08:18

Ja då var det dags då antar jag, for er jeg off til Norge! Hade inte en sån trevlig sista kväll jag hade hoppats på då jag vid 21-22 tiden börjar få världens huvudvärk och snudden på magsjuka, mår fortfarande inte bra så jag ser inte fram emot en dagsresa till Norge och allra minst att flyga.
Men när jag kommer fram blir det nog bra, lite nervös är jag faktiskt att träffa familjen. Men nu har jag inte tid att sitta här längre, min tid ska spenderas med min pojkvän Simon Eriksson och även försöka få till det sista packet. Men ha det fint här hemma så hörs vi ikväll igen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar ER!

Hoppas du började må bättre bara du kom iväg. Puss o kram gumman

2011-03-29 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0