09:28

Halv 7 klev jag upp idag, kändes bra att vara till nytta så tidigt på morgonen. Gjorde frukost till barnen och idag blev det havregrynsgröt men dom är lite snuskiga norrmännen då gröten ska vara kokad på mjölk och massa smör, sen ska det vara kanel socker och ännu mer smör på gröten när den ligger på tallriken. Snuskigt säger då jag då jag varken gillar smör eller mjölk, ändå så ska den här familjen vara nyttiga i jämförelse med andra norska familjer på så vis har jag väl tur. Å andra sidan så tvingar ingen mig äta gröten... Så vad gnäller jag över? :p

Sen tycker jag om vuxna människor, speciellt när min gamla pojkväns familj hör av sig och är trevliga. Men det är för att vuxna har mer vett i skallen än unga vuxna. Låt inte ordet vuxna lura er bara. Nu blir det lite skype har jag på känn, min kontakt till verkligheten! Men snart kommer Frida över till Norge så nästa helg ska jag träffa henne för första gången - tjejen som lyssnar på melissa, lasse och daniel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0